16 Jun
16Jun

מסך הבית - שער הכניסה לחנות - מקצועי אך ידידותי וברור ומזמין להמשיך ברכישה. דגש בשפה על המקצועיות, ההבטחה למוצר איכותי, יחס אישי ותמיכה לאורך כל הדרך וכל זאת בשפה פשוטה ומובנת לכל ופונה לשני המינים.

חברת האם "חגי מכשור רפואי וסיעודי בע"מ", היא חברה ותיקה מאד ומקצועית ביותר העובדת עם שירותי הבריאות הגדולים ביותר בשוק ומוכרת בעיקר לשוק המוסדי. אתר HIMED מטרתו לפנות לציבור אחר. לא הקהל המוסדי אלא אנשים פרטיים, העוסקים בספורט כמקצוע או כתחביב וגם אנשי מקצוע פרטיים כמו פיזיותראפיסטים ורופאים המבקשים ציוד קטן יותר לקליניקה שלהם. השפה בה כתוב אתר המכירה צריכה להיות מצד אחד שפה עממית ונגישה, הפונה לכולם ולא משתמשת במינוחים מקצועיים שאינם מובנים לקהל הרחב, אך עם זאת על השפה להעביר מסר של מקצועיות ומומחיות ושל חברה רצינית וממוסדת היודעת מה היא עושה ועוסקת בתחום כבר עשרות שנים. לכן יש לשים דגש בשפה על המקצועיות, ההבטחה למוצר איכותי, יחס אישי ותמיכה לאורך כל הדרך וכל זאת בשפה פשוטה ומובנת לכל ופונה לשני המינים. עמוד הבית אמור להיות ברור וידידותי כדי לשדר מצד אחד מקצועיות וידע ומצד שני להיות מזמין. 

דף הבית - חלק תחתון

שינוי הכפתורים כך שיתאימו לזכר ונקבה ובנוסף, שינוי המלל של המוצרים לעברית + הסבר קצר כדי שאנשים יבינו מה זה. "מה כולם קונים" במקוןם - מוצרים פופולארים 



עמוד יצירת קשר

שינוי שם הדף לשם נעים יותר מאשר "צור קשר" שינוי כפתור השליחה לנחמד יותר מאשר - "שלח" 



תיקון עמוד פנימי - תרגול:

הורדה של מילים מיותרות ומכבידות. במקום "תתי קטגוריות" - מה מעניין אותך? כך בעמוד זה ובכל העמודים האחרים. 



אורתופדיה:


שינוי כותרת, שינוי מלל לידידותי ומזמין:


הורדה של מילים מיותרות:


קישור שבור:



תהליך ההזמנה:


ביטול כפילויות מיותרות ומעמיסות על הפלואו:


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.