הקפסולה האסטרטגית


הקפסולה האסטרטגית

פגישה בת שעתיים להכרות והחלטה על מטרות ויעדים (ניתן לקיים את הפגישה גם בזום)

כתיבה של מסמך האסטרטגיה השיווקית הכולל:

  • הנחיות ברורות לגבי נכסי השיווק הדיגיטלי שיש להקים/לתחזק (אלו רשתות חברתיות, אתר אינטרנט)
  • תכנית פעולה ל 3 חודשים הקרובים בכל הרשתות החברתיות שיבחרו
  • קביעת המדדים שעל פיהם ניתן יהיה לבדוק האם חל שיפור בתום שלושה חודשים

פגישת סיכום בת שעה הכוללת הסבר על המסמך שינתן (גם היא יכולה להיות בזום).